اتوار , 23 جولائی 2017

Home » سیر وسیاحت » لاہور عجائب گھر

لاہور عجائب گھر

                  200px-Lahore_Museum,_Lahore       لاہور میوزیم یا لاھور عجائب گھر 66-1865 میں پنجاب ایگزیبشن کی عمارت میں قائم کیا گیا اور 1894 میں دی مال روڈ میں نئی عمارت میں منتقل کر دیا گیا ۔ اس عمارت کو بنانے کا ذمہ " جوہن لاکوڈ کپلنگ " کے سر ہے ۔250،000 سے زیادہ زائرین 2005 میں رجسٹرکیے گئے ۔لاہور میوزیم کی موجودہ عمارت جانے مانے معمار " سر گنگا رام " نے ڈیزائن کی ۔یہ میوزیم ملک کا سب سے بڑا میوزیم مانا جاتا ہے ۔
میوزیم میں مغل اور سکھ  ادوار کے کچھ اھم نمونے  اور مغل ، سکھ اور برطانیہ کی  پینٹنگز کا بہت بڑا  مجموعہ موجود ھے ۔ اس کے علاوہ موسیقی کے آلات، قدیم زیورات ، ٹیکسٹائل، مٹی کے برتنوں، اور اسلحہ خانے کا ایک مجموعہ بھی شامل ہے ۔ وادئ سندھ کی تہذیب، گندھارا اور گریکو باختری ادوار سے اہم اوشیش بھی میوزیم کی زینت بڑھا رہے ھیں ۔ داخلی ہال کی  چھت پر معروف پاکستانی آرٹسٹ  " صدیقین " کی طرف سے ایک بڑی پینتنگ میوزیم کی خصوصیت ہے۔
میوزیم ہندو شاہی مدت کے آثار قدیم کی نمائش کرتا ہے ۔پاکستان میں سب سے بڑی آثار قدیمہ، تاریخ، فنون، فنون لطیفہ، اطلاقی فنون کے مجموعے یہاں پائے جاتے ہیں ۔ ایک تصویر گیلری پاکستان کے اسٹیٹ بننے کےنام وقف ھے ۔Fasting_buddha_at_lahore_museum

لاہور عجائب گھر Reviewed by on .                          لاہور میوزیم یا لاھور عجائب گھر 66-1865 میں پنجاب ایگزیبشن کی عمارت میں قائم کیا گیا اور 1894 میں دی مال روڈ میں نئی عمارت میں منتقل کر                          لاہور میوزیم یا لاھور عجائب گھر 66-1865 میں پنجاب ایگزیبشن کی عمارت میں قائم کیا گیا اور 1894 میں دی مال روڈ میں نئی عمارت میں منتقل کر Rating:
scroll to top